Jak zareklamować firmę sprzatajacą?

sprzatanieUtrzymanie porządku w firmach nie zawsze musi wiązać się z zatrudnieniem osób wykonujących prace porządkowe. Bardzo często instytucje te sięgają po usługi firm świadczących taki zakres prac. Z każdym rokiem wzrasta bowiem liczba przedsiębiorstw oferujących właśnie taki zakres prac. Obecnie firmy sprzątające w swoich ofertach przedstawiają zakres prac, jakimi będzie objęty zleceniodawca. Posiadają one specjalistyczne wyposażenie w postaci wysoko wydajnego sprzętu mogącego wykonać nie tylko prace polegające na codziennym odkurzaniu, lecz także pranie wykładzin i dywanów, tapicerki meblowej i samochodowej.

W swojej pracy używają profesjonalnych środków, utrzymanie w czystości łazienek, toalet, pomieszczeń kuchennych czy korytarzy, przez które codziennie przewija się duża liczba osób, wymagają stosowania odpowiednich środków. Elegancki i czysty wygląd biur zależy również od czystości wszystkich szklanych powierzchni, takich jak okna, witryny, drzwi czy lustra, ich nieskazitelna czystość jest świadectwem dbałości o odpowiedni klimat i estetykę. Produkty używane do takich prac, spełniają nie tylko warunki wymagane przez Unię Europejską, lecz przede wszystkim są ekologiczne. Pracujący w wielu firmach sprzęt komputerowy, również wymaga użycia środków nie tylko pro ekologicznych ale i antystatycznych, a z takich właśnie korzystają firmy sprzątające. Wciąż rozwijające się usługi serwisowe sprawiają, iż szefowie dbają coraz bardziej o odpowiednią reklamę. Coraz więcej firm posiada własne ekologiczne gadżety, będące wizytówką firmy, która dba o czystość w określonych pomieszczeniach. Jednym ze sposobów na zwrócenie uwagi na czystość są naklejki reklamujące na przykład środki, którymi czyszczone jest pomieszczenia. Przybory do pisania, notatniki, worki na śmieci i wiele innych gadżetów posiada już logo firmy, która sprawuje opiekę nad określonymi pomieszczeniami.

Tekst na podstawie case study APC Wrocław.